• írta Adminisztrátor
  • 2021. augusztus. 28. szombat
  • 0

Zöld Kerék Fesztivál a Klauzál téren

Két kerék, négy kerék, pedálos, elektromos... Mindegy, hogy milyen zöld megoldást választunk, a lényeg, hogy fenntarthatóbbá tegyük Erzsébetváros közlekedését! A Zöld Erzsébetvárosi Napok harmadik és egyben záró rendezvénye a Zöld Kerék Fesztivál, amelyet szeptember 12-én vasárnap tartunk a Klauzál téren 10 és 16 óra között.
title image

A Fesztiválon lehetőség nyílik többféle járgány kipróbálására a teherkerékpártól kezdve az elektromos biciklin át egészen a „bolond bringákig”. A „Bubi-mustrán” közelebbről megismerkedhetnek az érdeklődők a közbringarendszerrel, sőt, gondoltunk az autósokra is: a nap folyamán egy GreenGo elektromos közösségi autóba is be lehet ülni.

Akinek van saját járgánya, akár bicikli, akár roller, légdeszka, gördeszka vagy görkori, mindenképp érdemes elhoznia a Klauzál térre és végiggurulnia az akadálypályán. A bringások bmx trükköket sajátíthatnak el az egyik workshopon.

A helyszínen ingyenes kerékpárszervízt biztosítunk; adományokat elfogadunk a kerületben működő, rászorulókat kerékpárral támogató RideKálmán bringaszervíz javára!

Egy vásárral is készülünk, ahol kerékpáros kiegészítők, felszerelések és ruhák színes választéka várja majd az arra járókat.

Miközben a téren zajlik a vásár és folynak az ügyességi játékok, bringabemutatók, a csarnokban meghívott vendégekkel beszélgetünk majd a fővárosi közlekedésről, levegőminőségről és minden egyébről, ami a városi fenntartható közlekedéssel összefügg.

További infó a programokról a Facebook esemény „beszélgetés” oldalán olvasható hamarosan.

Szeretettel hívjuk az érdeklődőket a Zöld Erzsébetvárosi Napok másik két rendezvényére is! A Zöld Családi Napon 2021. szeptember 5-én 10-16 óra között fenntartható kézműves foglalkozásokkal, öko-mesekuckóval, környezettudatos vásárral, meseösvény-bemutatóval és izgalmas játékokkal várjuk a kicsiket, nagyokat és szüleiket az Almássy térre. Szeptember 11-én pedig a K11 Művészeti és Kulturális Központban (Király u. 11.) Zöld Otthon és Fenntartható Étkezés Napot tartunk. 10-18 óra között előadások, workshopok váltják egymást, civil szervezetek mutatkoznak be, a Zöldülők Vásárán környezetbarát háztartási termékek közül válogathatunk, majd 18 órától a Holnap c. filmet vetítjük le.

Gyere el mindhárom zöld napra és szerezz fenntartható élményeket! J

A rendezvényekről kép-, hang- és videófelvétel készülhet. A részvétellel elfogadod, hogy rólad is készülhet hang- és képfelvétel, melyet a szervezők felhasználhatnak oldalaikon promóciós célból.
A szervez
ők a programváltozás jogát fenntartják.
A hatályos kormányrendelet alapján a szabadtéri kulturális rendezvényeinkre védettségi igazolvány nélkül is szabad a belépés.